Filmfilmfilmfilmfilmfilmfilmfilmfilm lalalal

Dag 20 – Min favoritfilm
Hahaha okej det här är typ omöjligt. Som ni kanske märkt kollar jag på film, typ, heeela tiden. Så jag drar bara random upp några jag gillar. Lite som när man fiskade fiskedamm på kalas när man var liten.
Here we go; Twilight, The notebook, Harry Potter, Just like heaven, The Truman show, I rymden finns inga känslor, Ondskan, Dear John, The guardian, Good Will Hunting.
Hehehe, sen bara för att lätta upp stämningen... DÖMDÖMDÖMDÖÖÖM, vi drar några bra läskiga (oh, läskiga? verkligen?) SKRÄCKISAR!
Here we go; Vacancy, Fredag den 13 (senaste!), The human centipede (sjukt obehaglig), motorsågsmassakern (senaste!), Saw filmerna är ju bara så jävla äckliga, 1408, och en vacker dag ska jag la se Shutter.. Hohoh.
That's it for now, nu ska jag och min sjuka (också bokstavligt talat) syster se någon film. Åhhhh jag ska käka nudlar, nog det jag saknat mest under vistelsen hos pappa. Ja juste, jag är hos mamma igen. För er information.


Ondskan tar hem det av de svenska filmerna i alla fall !

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0