Byracka

Blöööööö. Har en psykologiinlämning klockan 23:59 idag som jag ikke börjat på. Till mitt försvar: Teddy åt upp mitt papper. Så har panik osv. för vad ska jag göra nu? Rackarns hund alltså.. Har jag ens berättat att jag ligger hemma sjuk idag? Fy fasiken, hur kan jag utelämna en sådan viktig detalj! Jo hörrni det är såhär mina vänner, jag ligger hemma sjuk idag. Eller vänta... Har jag berättat det? Wellwell.
Åter till psykologiproblemet. Det är nog det jobbiga med psykologilärare, dom är så... Psykiska! Känns som han kan läsa my freaking mind liksom. Och det är inte det lättaste skall jag be att få påpeka! FAST, hundstoryn är iofs sann så kanske inte gör nåt.
Inte för att min hund liknar den där hunden för fem öre, men ni fattar grejen.

Så, nu. GICK NI PÅ DEN? Tänkte att om ni går på den borde min lärare gå på den.
Wow, vad jag är torr... Skyller på hunden.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0