Roligast om du bor i Åkersberga och har sett I rymden finns inga känslor

By the way så var det kaaaaoz när vi (jag & Sara) skulle åka hem från skolan! Vi tog 22an i tron om att vi skulle vara hemma om 7-8 minuter, men icke då! Det visade sig att 276an vid Söra busshållplats (åkersbergabor förstår!) var avstängd. Haha skönaste, när busschaffisen såg att polisen spärrade av hela vägen och vi var mitt i rondellen, så säger han lite försiktigt i högtalaren "Ehm.. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra" men sen så åkte bussen runt hela jäkla skånsta. ROAAADTRIIIP!
Men, poängen - VAD FAN HADE HÄNT?! Verkade rätt brutalt ju. Ska hålla mig updated på Aftonbladet.
Nu - VIDEOKVÄÄÄLLL!!!!
Alla som har sett "I rymden finns inga känslor" fattar!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0