Smör i mängder

Sitter här och sorgset överför alla mina bilder och dokument till dropbox, min skärm på skoldatorn är sönder så måste ta tag i saken och lämna in den. Den har varit sönder ett par veckor nu. Troligtvis kommer inte allting att försvinna men gör en backup för säkerhets skull. Dock vill jag verkligen inte lämna in den, jag menar... Vart ska jag då kolla på How I met your mother?!
Min andra dator fungerar visserligen, men orka börja om från början och ladda ner allting... Nejnej, skoldatorn får stå ut ett tag till. Några dagar, bara. Kanske.
Ikväll ska jag hjälpa till på öppet hus i skolan!
Ikväll ska jag hjälpa till på öppet hus i skolan...

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0