IGÅR FAST IDAG

Hej! Nu är jag äntligen här med ett ordentligt inlägg. Ingen mobilskit nu inte. Nu är det äkta vara. Okej, sluta överdriva.
Vi börjar med igår. Det känns logiskt. Jag var alltså i Solnahallen och kollade på Solna vikings herrar mot EcoÖrebro. Visst gör man narr av att det står "eco" innan "örebro"? "Hah, jävla hippies!" var i alla fall min första tanke. Men det är verkligen av just den anledningen dom heter det, dom ÄR hippies. Det stod det i en liten bok man fick. Så nu vet ni. Det var det mest oviktiga av alltihopa.
Solna vann med några ynka poäng, riktigt olidligt spännande och bra match.
Btw. Ni fjollor som snackar om fotbollskillar, ni har inte sett basketspelare. Det är rediga karlar minsann! Det var nog det viktigaste jag hade att säga.
Nu - vidare till klagandet! Hemvägen. Så. Brutalt. Tråkig.
För det första - M I N  M O B I L  V A R  D Ö D . Iphone är det bästa jag har, men BATTERIET! B A T T E R I E T ! Hat.
Sen var det väntan på tåget i mörby i tjugo minuter. Där kan man snacka svårdödad tid. Efter dessa tjugo minuter som tog tre timmar gick jag på tåget bara för att mötas av ett fullspäckat tåg, japp, bara att stå upp.
Okej, ni fattar grejen. Ska inte döda er med text. Bilder.
pic.twitter.com/esJIUOd3
Gametime! Solna presenteras. Dom springer in genom en tunnel med rök och kommentatorer skriker namnen. (Skrev det bara för att kunna skriva nu att jag också har blivit presenterad sådär hehehe)
Uppvärmning! Det var dock dom enda två bilderna jag hade därifrån.
pic.twitter.com/OKGEWeaZ
Sen bara en vältagen bild på mig på tåget. Fick en sittplats sista sträckan. Lagom trött och glá.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0