Jaha. Väntan fortsätter.

Känner mig så himla inspirerad. Jag önskar att jag var fantastisk på att skriva. Jag önskar att jag kunde formulera ord som får människor att förstå på en helt ny nivå. Jag önskar att jag kunde förmedla de allra djupaste känslor i bokstäver. Läste nämligen precis Cimon Lundbergs blogg. Den mannen kan skriva.
Jag önskar att jag kunde förklara att det inte alltid är så lätt. Att ni skulle kunna relatera till mig.
Att tiden kanske läker alla sår, men när kommer tiden då? När kommer min tid? När är det min tur att få vara lycklig? Att väntan börjar tära på mig. Att jag börjar bli trött på det här gnälliga, rostiga ekorrhjul till liv. Jag kanske är för ung för att skriva såhär, men betyder ung att man inte ska få önska efter mer?
Dubbelmoralen omringar mig när jag hör att "din tid kommer" samtidigt som man förmodas "leva i nuet". Så just nu är jag mest bara en mänsklig zombie som ska leva i nuet, som av allt att döma är någon annans tid, medan jag väntar på att "min tid" ska infinna sig.
Jaha. Väntan fortsätter.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0