LOL

HAHAHAHA NEJ, det är ju fan inte riktigt sant.
Igår när jag och min mor hade satt oss till rätta i bilen för att rulla hemåt efter en lyckad träning så hade vi radion på för att slippa den stela stämningen. Det dyker upp en låt medföljande en tanke i mitt huvud - "Hmm, känner igen den här, fan vad bra den är!", vilket givetvis följdes av "Måste söka upp den sen!". Så ja, nu söker jag upp den.
Vadfan. Tror ni inte det är One direction eller?! Vilken jävla besvikelse. Jag som lovat mig själv att inte tycka om dem.
Men den låter inte alls likadant nu som igår ju. Nu är den inte lika bra. Jisses, nu suger den plötsligt.
Lägger in den ändå.
(LÄNK OCKSÅ EFTERSOM VIDEON LAGGAR SATAN - http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E&feature=results_main&playnext=1&list=PL9C59F7F0AA6C0200)
.
Asså det är ju verkligen fittstörande att det bara är skitsnygga tjejer med när dom sjunger en sån här låt?! Efterblivet

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0