Ska kutta dig

Jag hade världens härligaste dröm inatt. Den var bara så himla... Ja, härlig. Go, liksom.
Det kommer inte låta alls härligt när jag berättar om den, men jag gör det ändå. Kommer dock inte ihåg hälften.
Kommer inte ihåg varför, men jag och en person sprang igenom folks hus. Vi hade inte tid att springa runt, så vi liksom bara sprang rätt in i massa främmande folks hus och sen ut genom bakdörren. Genade liksom. Men det var så himla fridfullt. Så himla roligt. Så vi sprang och sprang och skrattade och hade det bra. Sen slutade det med att vi sprang in i en lägenhet, där vi inte hittade ut igen. Fick lite smått panik men till slut hittade vi dörren och sen vaknade jag.
Vilken sorg, va? Att vakna.
image
Ni fattar grejen.
Jag älskar vapen.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0