Sunday isn't funday

Segsöndag. Som vanligt. Söndagar är alltid sega. Därför jag kallar dem segsöndag. Ni ser logiken? Väldigt logiskt.
Ska tjäna lite cash strax i alla fall. Panta med pappa. Panta pappa. En pantad pappa. Panta flaskor med en pantad pappa. Det ska jag göra.
Brukar tjäna en del, pappa dricker nämligen cola och öl som ingen annan jag känner.
Hittills har jag mest kollat på Twilight. Eller, New moon rättare sagt. Jajäklar, den är go den. Fast det brister ju lite. Orkar inte med överromantiska filmer, därför är Harry Potter bättre. Dom är bara så underbart töntiga, precis som jag. Underbar och töntig.
Nu ska jag sätta fart.
Chillin' with my filt in tha kitchen. The place to be.
Kollade nyss på How I met your mother och åt lunch, insåg även nyss att klockan är fyra och att jag åt lunch. Wellwell.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0