Synd att det bara var en dröm

Åh! Kom plötsligt på vad jag drömde inatt.
Tessan hade precis införskaffat sig en lägenhet i stan. Fast det var en väldigt... Udda lägenhet. Det var nämligen ett stort hav som omringade lägenheten på något underligt vis.
Jag råkade göra så att någonting (en gardin om jag inte minns fel) började brinna, jag försökte och försökte släcka det genom att kasta filtar och stampa på't. Men jag misslyckades givetvis, hallå, vi talar faktiskt om mig. Så allting börjar brinna och jag hoppar ut i havet genom fönstret. Ganska chill ändå. Dock var jag väldigt rädd för hajar där jag simmade omkring. Brandmän kommer i båtar och släcker lägenheten medan dom skriker "SIMMA LUGNT" till mig. Skoja, det gjorde dom inte alls, men det hade varit sjukt awesome.
Wellwell. Det slutade lyckligt i alla fall.
Okej, jag hade kunnat anstränga mig en hel del mer, men jag orkade inte.
Ni fattar grejen

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0