Till slut så!

Nu har jag efter en lång ångestperiod äntligen lämnat in en hemskt försenad inlämning om internationell ekonomi. Jag lever dock efter de kloka orden "bättre sent än aldrig", så det är okej.
Anledningen till att jag tog tag i detta just ikväll är att jag troligen kommer behöva ha samtal med min samhällskunskapslärare imorgon, så det vore ju gött att kunna säga att "jo men den är inskickad nu". Och eftersom att jag är en förskräcklig lögnare så var jag tvungen att faktiskt skicka in den. Visserligen så var prestationen urusel och så, men ett arbete är alltid ett arbete. "Bättre än ingenting" är också något jag gillar att säga.
Så nu kan jag sova i lugn och ro utan ångest.
God natt!
I'm the man, women, whatever!
Bilden såg så ljus ut att jag var tvungen att förmörka den lite i picasa. Det är ju trots allt kväll.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0