Yes, we're kind of stupid

Kommer ni ihåg att vi hade "guldkampen" i skolan för några veckor sedan? Nej, antagligen inte nej. Men det hade vi i alla fall, och en kameraman gick runt och filmade. Vi ska alltså göra ännu en skolvideo. Den förra blev ju ingen hit direkt... Och jag kan säga redan nu att den nya kommer att vara MINST lika dålig.
Min klass blev nämligen hederligt utvalda till att skriva texten.
Ja, här har ni melodin. JAZZ?! VEM FAN LYSSNAR PÅ JAZZ!!!!! Vad är det för målgrupp vi har liksom... Femtioåringar som inte klarat av skolan än.
Wellwell, texten kommer i alla fall inte framstå som dålig om man jämför med melodin. Så det var ju bra, antar jag.
Min grupp gjorde den smått töntig, men what to do. Något i stil med
"If you want knowledge, c'mon to ÖG."
Sen denna rad kommer jag fan inte ihåg.
Sen kom jag upp med den fyndiga frasen "We're kind of stupid, so you'll stand out as smart"
Typ.
Sen tog vi med Christer Munthe i texten, för att smöra liksom. Det var något i stil med
"Christer Munthe is always happy, and he is waiting to take your hand.
Shout high five and you'll get slapped"
Tvekar dock på att dom kommer ta med våran text tyvärr.
Snacka om att inte lära sig av sina misstag när man gör en ny skolvideo efter att ha gjort denna..

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0