Glad påsk när vi ändå håller på

Juste! Jag skulle återkomma. Shit, jag blir alldeles för djup när James Morrison dyker upp i högtalarna. Han är fantastisk han.
Idag på historian satt jag, Sara & Maja och lyssnade på julmusik. Det var gött! Domdomdomdom, domdomdom domdomdomdom osv. (Det är det enda jag kan på låten) (Tänd ett ljus).
Sedan tog vi ton även i matsalen, dock på en annan jullåt. Jo, nämligen "Hårda paket". Där kan man snacka konstiga blickar. "JAG VILL HA HÅRDA PAKEET". Alright Maja... Då vet vi det. Jag sjöng mer oskyldiga sånger som "Vår julskinka har rymt", den är iofs lite läskig. Hur kan en gris bara försvinna?  Sara sjöng på "Jag såg mamma kyssa tomten" och sörjde att mamman var otrogen. Den jäveln.
Okej, slutsnackat om julen. Snart är det halloween! Sweet.
Kom inte på något bättre..
Kanske borde gjort skägg också

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0