CREEPY

"Hahah titti berättade en sak som hon hade gjort på praoen.. Som jag tyvärr inte får skriva ;/ hon tror att hon kommer få sparken :o"
Citerat Emma på gamla bloggen från 2009.
Hahahaha, vad fan gjorde jag på praoen egentligen? :D
Hittade även andra konstiga citeranden. 
Vi träffade en vän som varit utomlands strax efter jag varit det, och hon var brunare än mig, varav jag tydligen säger "Titti ba; aa, jag har kommit på varför jag inte är lika brun.. Jag solade med overall".
Och sen "Sara; Kan vi inte gå hem till någon rolig? Titti ba; joo, vi kan gå hem till mig.." Hahah, vad tror jag att jag är..?
Wellwell. Gamla tider!
Charmig bild från praoen, ja, dagis alltså.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0