Det hänger på snörerna

Hej! Idag har jag gjort massor av ingenting. Alltså, jättemycket ingenting har jag gjort. Jag har gjort ingenting i mängder. Okej, idag har jag inte gjort ett skit helt enkelt.
Sitter här och funderar på om jag faktiskt ska ta steget ut i socialiteten ikväll, faktiskt prata med riktiga människor. Känns inte riktigt som min stil, men ibland kanske det är meningen att man ska bryta mönstret. Säga "Hej". Kanske lägga till ett litet "Jag heter Titti", till och med. Och så kanske fylla på med en liten komplimang, "Snygga skosnören", och sen hoppas på att det leder till... Nivet.
Så, vad tycker ni? Träffa riktiga vänner eller låtsasvänner? Dem är rätt schyssta dem med förövrigt.
Så, vad säger du?

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0