GaI

Sitter här och chillar litegrann. Borde verkligen plugga. Japp, så var vi här igen. Heh. Vid det där "borde". Wellwell.
Tänkte på en till "Är det bara jag?"-grej nyss. Var ute med hunden och lyssnade på musik. Är det bara jag som tror att jag är med i musikvideon när jag går där och lyssnar på musik? Nej, jag går inte och dansar när jag är ute med hunden. Jag bara, känner mig så insatt. Tänker mig elden i bakgrunden och jag som svävar på moln i luften och bilar som sprängs runt omkring mig och... Ja, ni fattar grejen.
Ungefär som i "I rymden finns inga känslor" fast inte riktigt. När dom lyssnar på "Ba ba ba" och gör musikvideo till musiken. Om ni inte sett den så blir ni tvungna nu.
Happ. Annars då? Hörs snart.
Orange

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0