Hard rock hallelujah

Nu drar jag iväg till Grönan då! Checkar lite Daniel Adams-ray. Sitter här och försöker lära mig låtarna, hehe. Det går inte så jävla bra med mitt gräsliga minne.
Annars så är jag mest rädd. Hade förhör på spanskan, och vi har ju då husfar i spanska. Han varnade oss. För fusk. Det var brutalt. Han stod i drygt en minut och förklarade hur han skulle hugga oss med en påle och lämna i öknen om vi fuskade.
Vi gjorde förhöret på datorn, jag översatte varenda ord med google translate. Jag är rädd.
Men låt oss inte tänka på det! Funderade precis på hur Daniel Adams-ray egentligen ser ut. Han är alltid så... Färgglad på bilder. Wellwell. Ska kila!
Jag tror jag har missuppfattat vad han spelar för musik.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0