Made my day

Åh! Idrotten idag! Var så sjukt rolig! Vi lirade lite fotboll, vi tjejer mot varandra bara. Plötsligt springer halva lagen iväg och letar efter en vilsen hund, så vi blev en man kort. Vi frågar då en liten kille om han vill vara med, och OM han ville! Han var taggad till tusen. Sara släppte in ett mål, så han går fram till henne och liksom lite ödmjukt "Heh... Jag kan stå i mål istället...". Hahaha. Fantastisk. Sen satte han sig och åt mitt i matchen, och uppenbarligen hade yoghurt spillts ut i hela väskan, han skrek det ganska högt. Han var bara så allmänt skön.
Det slutade i alla fall med att alla satte sig ner och stjärnskådade mitt på ljusa dagen medan jag körde en mot en mot David på 10 år. Jag tror han vann, men säg inte det till någon.
Fniss... Snodde bilden av http://cooltjejnittiofyra.blogg.se ! Säg inte det till henne...

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0