Nudlar och ketchup

Sitter och äter nudlar. Hur standard är inte det när man är sjuk? Så himla standard det är. Med biffsmak ska det vara.
När jag var liten hatade jag nudlar, och om jag var tvungen så åt jag det utan smak och med ketchup. Som spagetti, liksom. Men ärligt talat, vem fan har ketchup till nudlar? Ryser.
Jag förstår inte heller folk som har ketchup till pyttipanna. Det verkar fruktansvärt äckligt. Då har man rödbetor.
Jaja, slutsnackat om mat. Nu ska jag kika på en film. Tänker inte säga vilken, det blir bara pinsamt. (Inte Justin Biebers film, lovar.)
Här är jag och mina nudlar. Detta är en blick full av njutning.
Nog första gången jag bara tog en bild, orkade inte ta om den.
Så lat är jag. Orkar inte ens sitta still.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0