REBELL

Waahhhhh. Imorgon ska jag till tandläkaren. Eller, TANDREGLERAREN för att vara exakt (ungefär som kiropraktorer som tror dom är läkare) (jag har kollat för mycket på 2 and a half men).
Min tandställning har varit sönder i nästan en månad, men jag har inte vågat ringa och varit sjuk och massa andra påhittade ursäkter för att slippa åka dit.
Åh, jag fruktar morgondagen. Jag kommer få skäll. Som att det inte räcker med föräldrar som skäller på en. Det är hårt att vara tonåring. I alla fall om man är rebell som jag och inte använder sina gummisnoddar och inte borstar tänderna ordentligt! LIVIN' ON THE EEEEEDGE !
YEAAAH! WHAT YA GONNA DO ABOUT IT?!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0