Sådärja, var bara tvungen att få det ur mig.

AGSOMLBHQDVSM;LADBVSCXKMDVX FITTA ZASÅSÅSSÅQCFKM ZDFKBM KWEG; !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vill verkligen bara skrika. Andas. Nej jag vill inte andas. VILL FUCKING BARA FITTSKRIKA HEVLETE!!!!!VWKEBJMgwkl
Överväger allvarligt att klättra ut genom fönstret och smyga till skogen och bara lacka. Bara letta allting out. Fast skulle behöva hoppa ett antal meter då jag befinner mig på övervåningen. Lockande. Kanske bryter ett ben! Lika bra.
Egentligen är jag nog bara arg på mig. Varför envisas jag med att vara allt jag hatar? Varför kan jag inte bara i alla fall försöka vara den jag vill vara? Eller i alla fall lite mindre av den jag inte vill vara. Är ju fan efterbliven.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0