Schysst musche

Okej. Nu ska jag berätta en liten historia. Och lägga in en bild ni sent kommer att glömma.
Jag är yngst av fyra barn i min familj, vilket ledde till att våran vardagsrumsvägg pryddes med tavlor av skolfoton på mina syskon, innan jag började skolan var väggen full. Så under alla år har det inte funnits några foton på mig på väggen. Nu låter jag väldigt dramatisk, men jag brydde mig väl inte egentligen. Jag påpekade det någon gång, och tänkte att pappa bara kanske kunde hänga upp någon bild från när jag var liten.
Sen bestämmer han sig för fyra år sedan att hänga upp en tavla på mig.
VAD TROR NI HAN VÄLJER?! SKOLFOTOT FRÅN SJUAN!!!!!!!!!!!!!!!
Den värsta perioden under alla mina då 13 (14?) år. Det är nu denna bild jag lägger ut till offentligheten. Världen behöver ett gott skratt.
Så nu hänger den där och hånar mig.
Vem var jag?
Orkade inte anstränga mig mer än webbkameran. Det är den inte värd.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0