Tomte och allt

Jag måste sluta vara så besatt av allt som varit! Sitter och kollar på bilder från i vintras. Vintern är så mysig ändå. Den är bara lite väl lång, man hinner tröttna liksom. Annars är den riktigt mys. Julen är ju bara bäst.
Den här bilden säger inte er ett skit. Men den säger mig en mysig dag i Arninge med Madde! Vi gick vilse bland husvagnar och åt kinderägg. Åh, det var en härlig dag.
Min min beskriver bara känslan av när Darth Vader kommer och tar över Max i Arninge.
Är Darth Vader ond? Har aldrig sett Star Wars. Eller är det ett ord? Starwars? Är det ens därifrån han kommer?
Brb gå och allmänbilda mig

Kommentarer
Postat av: Madeleine

2011-09-10 @ 10:07:18
Postat av: Madeleine

Wtffffffff!!!!

Nej men vi kan jobba på att tänka i nuet tillsammans ;)

2011-09-10 @ 10:08:14

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0