Tandläkaren

This is the story of my life, once I was a king in a foreign country… LOL JK!

Nämen okej. Var hos tandis nyss då. Kul. Visst är man nervös innan, en sådan där liten metallskrotruta hade ju lossnat. Så hon sitter där och lagar den, första riktiga orosmomentet kommer när jag hör henne säga ”oj, nej” när hon härjar i min mun. Okeeej… Så vad fan händer där inne, undrar jag.

Men hon blir klar och den är lagad. Najs! Tänkte jag då. Sen kommer det andra orosmomentet när hon säger ”Okej, jag ska bara gå och hämta en tandläkare då!”. W t f . Vem är denna främmande kvinna och vad har hon gjort med mina tänder?! Rädsla.

Jag med min enorma hjärnkapacitet listar ut att hon är en lite underlägsen tandläkare (loser) eftersom den andra som sedan kom presenterade sig som ”övertandläkare” (ohh fancy!).

Hon, precis som alla andra, klagar på mitt användande av cphelvetefittgummisnoddarna. Oj, aggressivt. Ja. Så jag får gå.

På vägen till tåget kommer en kille i ganska unga år fram. ”Hej”, säger han. ”Öhhhhhhhh, heej…”, säger jag. Han frågar vad jag tycker om Greenpeace. Jag säger att, det är grönt och slutar på peace, så jag gillar det! (Egentligen sa jag ”det är väl bra, kan inte så mycket om det”). Sen säger jag att jag bara är 16 år, och då får jag tydligen inte ens joina crewet. Kanske var en lättnad det också. Men smickrande! Han trodde jag var 18. Yeeaaaahh!

Sååå… Nu ska jag tillbaka till helvetet den 4 november. (ÄR INTE DET PÅ LOVET? SKA DÖDA DOM).

Jag borstade tänderna ändå. Fräsch ju.

Utsikt från badrummet hos tandläkaren

Posa med tandborsten!


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0