Valet av "stad"

Varför bor man i Åkersberga? Kan någon förklara det för mig?
Okej, jag är bara lite arg just nu. Försöker förgäves hitta något sätt att ta mig till träningar med Tureberg (Sollentuna, rotebro) på. Jag tror verkligen det kan vara något för mig. Men ingenting kan ju någonsin klaffa! (Hah, klaffa, roligt ord). Men med tanke på att träningarna slutar 22, och jag kommer komma hem halv ett på natten om jag åker kommunalt, så känns det lite problematiskt. Inte ens mamma har en lösning. Förstår ni det va? Inte ens mamma. Mamma som alltid har lösningar.
Tack. Nu har jag fått det ur mig. Nu ska jag... Vettefan. I am number 4 tog precis slut, missade halva filmen. Mamma också. Hon sitter fortfarande och spelar wordfeud åt mig. Bara så att ni vet. Jag borde verkligen bli frisk. Det här skadar mig förutom fysiskt väldigt psykist.
Någon som vill vara min taxichaffis?

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0