Hej mig själv

Hah! Satt och kollade igenom mina egna profilbilder på Facebook (första tecknet på brutal egoism). Det blev nästan fight mellan Titti år 2009 och Titti år 2012. Småförändringar har skett, liksom. Jag kan nästan stå själv på två ben nu för tiden! Förr behövde jag fan en permobil eller nåt. Inte för att jag har något emot permobiler, dom är awesome att racea med (ja, jag har faktiskt gjort det), men ganska skönt att kunna stå själv ändå.
Alright, titta på dessa fightbilder jag så fint skapat! Vad vore jag utan paint? Antagligen exakt samma person men med en aningen tråkigare blogg, men ändå.
2009 VS. 2012
2009 VS. 2012
Okej fan vad tragiskt det har typ inte ens skett någon förändring förutom att jag har fått tandställning (som att det ens var positivt liksom). Där försvann den poängen med det inlägget.
Måste säga att jag föredrar grönt. Whatever that means.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0