Smurf

Hejpåer! Sitter här ensam hemma och funderar på vad jag ska underhålla mig med. Känner för att ta vara på tillfället. Just nu har jag bara musik på högsta volym vilket inte ens är speciellt högt. Skoldatorn, förstår ni. Jag sjunger högre än själva musiken, och poängen med att ha hög volym är för mig att slippa höra min egen röst. Så ja, där försvann poängen med det hela.
Jaja. Annars då? Springa omkring naken bara för att man kan? Hjula några längder i hallen? Stjäla kakor från skafferiet? Rota igenom syrrans garderob? Ligga still i soffan och visualisera om eventuellt studerande?
Äh, grannarna får höra lite mer av min röst. Tänker ligga här och sjunga lite till. JEPP.
Öhm... PEACE MAAAAN

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0