Urskiljer en framtida politikerkarriär med detta språkbruk (okej överdriver)

Sitter här i hörnet på mitt rum och nynnar på "Hejsan alla cp-barn, cykelhjälm cykelhjälm hela dan.." medan jag tänker tillbaka på gamla goda tider.
Tanken på gungstol dyker även upp, besitter en känsla av att det skulle kunna vara oerhört inspirerande i skrivandet. Det kan omöjligt bara vara jag som omedelbart refererar författare till gungstolar?
Nåja. Vi tar den diskussionen en annan gång. Nu ska jag ta en titt på lite engelskaglosor. Därpå avlägsna mig till drömmarnas värld. Oj så filosofiskt det lät.
Bifogar i och med detta välformulerade inlägg en förvånsvärt nog lite för seriös bild.
Krullhår

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0