Willeboi

Känner för att skriva, men istället för att göra något vettigt som att skriva på mina fem svenskauppgifter jag ligger back så skriver jag ett rim om William Shakespeare som vi kan använda i våran film. Okej, mer vettigt än att ordbajsa på bloggen men fortfarande. Inte så vettigt.
Vad säger ni om...
.
"Yo, det är jag som är Wille,
jag är ett geni man kan säga ett snille.
Föddes 1564 så jag är nog död, fick aldrig uppleva wienerbröd..
Jag var en aktiv både skådespelare och poet, aldrig blev jag fet. *kollar förvirrat ner på den runda magen*
Heh.
Alla känner till mitt namn, själv var jag dock trogen min frus famn.
Kanske har ni hört om köpmannen i venedig, han var aldrig ledig.
Här kommer 2012 års version, och nej det är tyvärr ingen dålig hallucination."
.
Okej det där blev inte så bra som jag hade tänkt mig. Kommer nog inte ha ett rim heller för den delen, var mest uttråkad.
Okej, vi hörs senare! Simma lugnt.
Porträtt av William Shakespeare
Hej Wille!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0