Betyder det att jag har en gnutta humor?

Hallå! Jag har ju påsklov nu! Fan va gött! Yup, tatt ledigt imorgon eftersom vi drar oss mot Norrköping, åker från stan klockan ett så måste åka sjukt tidigt eftersom jag räknar med att vandra omkring vilse i minst en timme.
Men jepp, känner för en gångs skull NADA press att plugga! TJO-HO? TJOHO!
Okej, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Så, hörs senare då när jag förmodas packa men istället lyssnar på musik och kollar ut i tomma intet.
Nu ska jag kolla på lite William Spetz videos. Han är så härligt skön.
AFNQBN!!!! NU SÅG JAG HANS SENASTE OCH HAN HAR FAN SNOTT MIN REPLIK!!!!!! SERIÖST!!
Han spelar sin gympalärare, och vi måste fan haft samma lärare! Jag skulle berätta om min förra gympalärare förut för en kompis och jag sa verkligen EXAKT sådär "Men Titti, springer du med armen????" När jag skulle imitera henne!! Fan va awesome. Okej, slänger in videon iaf! DEN JEVELN
Hasta luego!


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0