Go och glá

De här två senaste veckorna har varit helt fantastiska. Jag är så glad. Så himla glá. Mitt D på tangentbordet är hur trögt som helst och jättejobbigt, men lika glá är jag för de. 
Jag börjar skolan imorgon men det gör mig inget. Jag svävar på moln i alla fall. Ska till och med bli rätt skönt att få komma tillbaks till rutiner igen. Sista året och studenten lurar bakom hörnet.
Så, vad tillför mig denna lycka? Jo, för första gången i mitt liv är jag kär på riktigt. Jepp, there you go. The big news. Bara att erkänna att ni undrat vart jag hållt hus. Jag har hållt hus med alla i min närhet jag håller kärt. Mitt hem är en fristad och livet är inte längre bara en gråzon. Haha, låter som en sådan där jobbigt överdrivet optimistisk person som tror att Willy Wonka ska komma och dela ut gratisprover på evighetschoklad.
Låt oss nöja oss med att jag är glad helt enkelt. Simma lugnt!
 
:]

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0