Super Bowl

Än en gång så funkar inte blogg.se-appen och har inte gjort på drygt en vecka eller så, ni förstår vad jag menar med att byta bloggplattform vore ett bättre val än att köpa Felix ketchup hellre än Heinz? Något att föredra, alltså. 
Men, har haft denna alldeles för länge för att byta, så det får vara som det är helt enkelt.
Bowlade igår i alla fall! Med mina två boyz som är orsaken till att bloggen stått stilla på sistone, har några att umgås med liksom! Wohoo. 
Sorgligt var dock att killen som skötte musiken nyss blivit dumpad. När vi entrar stället så spelas "All by myself" på lite för hög volym. Detta fortsatte hela timmen med uppföljare så som "Hallelujah" och "Jag vill känna tro". Deppigt värre.
Höjdpunkten var dock i bilen dit från Rasmus, såhär såg det ut:
*Justin Bieber-låt går på på radion*
Jag - Gillar du Justin Bieber?
Rasmus lillebror - Nej jag hatar honom!
Jag - Varför det?
Rasmus lillebror - Han är ryss!

Hahaha, u gotta love them kids. 
 
Jag vann btw! I'm so awesome.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0