What just happend

Från och med nu och en vecka framöver kommer jag i princip gå i ide. Och bara pluggapluggaplugga. Borde plugga nu. Har lite svårt att sätta igång bara. Döda mig, tack. Men det fantastiska är att veta att efter denna vecka är det i princip freeedooooom. Försöker se ljust på saken liksom. Lär ju dö innan jag hunnit överleva nästa vecka. 
Har en stor filosofihemtenta tills imorn som ska va inne senast 14.55 annars bedöms den inte. Jag har inte börjat.
Såååå... HEIDÅ PEOPLE
 
Hahahahahahahahaahaha sjukaste. Varför hittar jag en bild på mig själv på något kubblags hemsida?!?!?!?!!??!!? DAFUQ?!?!?!?!?! Dör lite inombords. Hahahahaha.
 
http://www.teamekeby.se/?p=202
 
VADFAN?!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0