Ok.

Jag är smått död efter träningen. Inte för att jag inte innehaver någon kondition, vilket jag visserligen inte heller gör, men för att jag måste lyckats ramla jäkligt dåligt. Det verkade inte så brutalt från början, men när jag ställde mig upp insåg jag att jag landat på svanskotan (aj) och även lyckats vrida axeln åt helvete (aj). Fick även en bula/blåmärke/sår på armbågen. Det gör dock inte ont, men känns bra att ha något synligt också. "Vilken kämpe!".
Nädå. Jag har bara ont. Det var bara det jag ville säga. Få lite empati, liksom. Definitivt det bästa med blogg.
Annars gick det bra! Tänkte fortsätta med min kreativitet nu. Gör en liten video från Rom. Som en liten trailer liksom.
Någon som vet hur man laddar ner videos från youtube????? Fattar verkligen inte. Kan ladda ner ljud, men inte videos.
Vågar aldrig ställa frågor i bloggen. Det är nämligen aldrig någon som svarar. Blir så himla awkward.
True

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0