Tacksam.

Kommer knappast kunna sova på ett tag. Är fortfarande helt, helt "he took my breath away"-känsla.
Om jag älskade Gavin Degraw innan så är älskar inte längre ett tillräckligt mäktigt ord. Så att säga.
Jisses alltså. Jisses. Alldeles speechless. Vet ej varför jag bara använder engelska uttryck. Antagligen för att dem har bättre uttryck.
Ska ladda över bilder & videos nu och återuppleva kvällen. Bästa kvällen i mitt liv.
Den har visserligen inte så stor konkurrans direkt, men ändå. Bäst.
Vill hänga upp den här bilden som en tavla på rummet.
Käften om att jag överdriver. :]
Återkommer med ett redigt inlägg antingen snart eller imorgon.
Inte för att en enda jävel läser min blogg under natten iofs. Wellwell.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0