Gavin Degraw 1 februari 2012

Alright. Nu kommer en rejääääl bildbomb. Kan vara den största i tittianderssons.blogg.se's historia.
Det är han värd den jäveln. Inte alltför bra bilder med tanke på att dem är tagna med en liten digitalkamera och i en lokal med massa rök, ni vet, rökmaskinsgrej. Men! Helt ok iaf. Och jag var där. Ville bara bevisa det, i fall att ni inte tror på mig, liksom.
För övrigt så var det den bästa kvällen i mitt liv. Den har inte alltför hög konkurrans, men det är en fin utmärkelse ändå. Jag kommer definitivt och utan tvekan gå på fler av hans konserter, skulle kunna resa till Tyskland eller vad som helst om det var så. Och det är väl inget resmål jag i annat fall skulle prioritera.
Okej - bilder:
Började med lite Thomas Stenström. Hyfsat bra ändå.
Taggggg! Tha scen.
Den mannen kan sitt piano. Magiskt.
.
.
"Soon enough I'm taking a shot". Låttext. Därför helt logiskt att han pekar som en pistol.
Hello handsome
Min älskade
.
.
.
Magiskt
Tror han berättar en liten story här! Himla rolig var han! Ni ska få se videos sen.
Magisk med gitarren också för den delen. Pianot är dock hans allra starkaste sida.
.
.
Rättttt grym gitarrist också. Den bäste för den bäste.
Hello there
Haha, man kan inte alltid fastna på bild. Såg småflummigt ut. Men ändå. Charmig.
.
.
Soldier
.
Hello. I love you.
.
Bra bild. Nöjd.
Också rätt bra bild. Nöjd igen.
Inte lika bra. Men alla ska me! Okej lägger inte ens ut alla. Men många. I like you.
Prince charming
FREAKIN' POWER AVSLUT

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0