Gavin DeGraw 19/2-12 i ROM!

Konserten. Alright. Where to begin? Vi rullade med hotellets buss mot Rome Orion Club (där det hela höll hus) vid fem-tiden. Tänkte att vi skulle hämta ut biljetterna för att sedan uppleva den italienska matkulturen. Så blev det inte. Rom är en väldigt oorganiserad stad. Biljetterna var inte tillgängliga osv. Efter en jäkla massa väntan där vi utan hämningar sjöng och lekte Harry Potter (mogna) fick vi till slut gå in vid ungefär halv nio. Längst fram rules.
Förbandet sjöng låtar i stil med "fuck you like an animal" medan folk mest väntade på att dem skulle GTFO of that stage.
Till slut entrade Gavin DeGraw scenen och ett "Hallelujah moment" uppenbarade sig. Han var lika fantastisk som vanligt. Vid en låt sätter han sig på knä och kollar mig i ögonen, tro mig när jag säger att dessa ögon är värre än katten i mästerstövlarna. Jag kan tänka mig att jag såg ut ungefär som comhem-katten. Ni ser? Katt-själsfränder.
Efter sista låten brukar Billy ge sitt plektrum till någon i publiken. Billy är alltså logiskt nog gitarristen. Japp, jag sträcker fram handen och han lägger det i min hand. Ännu ett hallelujah moment. Gavin signerade lite grejer som folk sträckte fram på scen efteråt, så jag drog fram allt jag hade - papper och min arm. Funkade fint!
Kunskapsfyllda som vi är så gick vi efter konserten till parkeringen där deras turnébuss stod och ställde oss och tjillade lite, till slut kom Ian och Billy ut. Ian är trummisen, världens härligaste människa! Lär ni se på bilderna nedan. Billy borde ni veta nu, verkar också jättehärlig även om bilderna med honom ser sjuuuukt stela ut  hahaha.
Till slut. Kom. Tro det. Eller ej. Fast jag har bevis. LOL. I alla fall. Gavin ut. Hattrick i hallelujah moment. Ögonblicket där allt blev komplett. Tog bilder med honom, och det finns ingen mer tacksam människa. Efter bilden kollar han en liksom i ögon och säger "Thank you" i sådant himla betydelsefullt tonläge och med sin magiska röst. Japp, jag har alltså kramat min älskade.
Fick även Sofia att sjunga för honom! Not baaad. Justja, Sofia är en nyfunnen vän som vi hängt med hela resan. Grymt! Hon är sådär lagom duktig på att sjunga så jag fick stammande fram på min redan dåliga engelska "G-ggavin, yy-you s-should rrr-really h-hhear m-m-my f-friend s-s-s-ssing..". Så hon sjöng några toner och fick beröm. Not baaad!
Ingen kommer någonsin orka läsa det här förutom jag som desperat försöker återuppleva kvällen. Så jag slänger in massa bilder! Videos kommer i nytt inlägg.
Overklighetskänsla. My man. Gavin DeGraw.
Ian O'neill! Trummisen! Skön människa! Han tog kort med Maja och Sofia först, jag liksom "hehe.. me tooo hehehe?" han svarar med "I'll be right back!" och springer in i bussen en sväng, kommer ut med en banan och pekar mot mig. Där står jag som en liten looser och ler ohämmat. Sofia försöker ta kort på honom med bananen men han liksom "ohh no no no", så då kommer jag där "with me then?" och han säger som tur är "yes of course" så jag responsar med "woho, I'm better than a banana!". Hahaha. Mina engelskakunskaper är brillianta och får mig att säga dem allra bästa utav saker.
Hahahahahaha. Den här bilden är verkligen jätteful. Så himla stel. Men han är go! Billy Norris är detta alltså, gitarrist vars plektrum jag fick. Ljuva man. Så har han samma efternamn som Chuck Norris, inte pjåkigt!
När vi ändå talar om trollen. Här är plektrumet! Lila och grejer.
Jahadå. Hon är nog också ganska fast nu. Hur kan man inte efter att ha sett in i denna mans ögon.
Gavin & Sofia. Två nyfunna vänner! Jajamensan, homies hela bunten.
Sa jag inte det? Härliga människa! Leéndet verkligen smittade av sig. Alla log brutalt på bilderna med honom!
TOLD YA!
Hahahahahahaha lika stel som min bild med honom. Han var inte så stel i verkligheten... Dålig bild-dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0