För att jag är så himla intressant

Jäklar! Fick precis värsta... Uppenbarelsen? Insikten? Fick upp en tecknad glödlampa ovanför huvudet, i princip.
Inte för att det skulle vara intressant för någon annan än mig, men jag skulle tycka det var ascoolt att skriva ut alla mina blogginlägg sedan jag började blogga och göra det till en liten bok, typ.
Skulle bli ungefär som Anne Franks dagbok fast istället för att gömma mig undan andra världskriget så handlar det om en liten obetydlig fjortis i en håla i Sverige. Ungefär på samma nivå, alltså!
Mitt första blogginlägg någonsin (på fyndig.blogg.se hahaha) skrevs den 14 juni 2008. Så det var i princip 3 och ett halvt år sedan. Förstår ni hur mycket jag har växt på tre och ett halvt år? Och då menar jag inte att jag var kort förr, utan mer att jag då gick runt med foundation på läpparna och gjorde vad än någon sa åt mig att göra.
Fast jag kanske ska vänta något år till. Så att det blir lite intressantare. Det har iofs inte hänt speciellt mycket i mitt liv så det skulle ju vara skittråkigt att läsa för alla andra än mig. Men jag tycker det vore kul!
Okej. Det var bara det jag ville säga. Eller en sak till!
Citat från tec.blogg.se (en annan gammal blogg med Emma & Clara)
"Titti kom just på en rolig sak, beKRÄFTA och beRÄK(N)A.. Hahah! Tönt som hon är.."
Hahahaha så tråkigt att det var roligt.



Japp. Såhär såg jag ut förr i tiden. Gullig.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0