Yesterday was saturday

Jahapp, så igår var det alltså min födelsedag. Detta blir sista inlägget sedan ska jag sluta tjata om det. Eller okej, kommer göra ett till sen, men nästan.
Jag var rätt så brutalt sjuk men kände mig liksom UNSTOPABLE så gick ut och åt middag med några vänner ändå! På det nya heta stället i Åkersberga centrum, kallat The public. Ashett verkligen. Fick nästan inte bord men fick det ändå. Hörde även två tanter som gick förbi säga "Vi sätter oss långt in i restaurangen, det är där det blir drag senare!". Tveklöst den synen man vill ha i huvudet när man ska bestämma vad man vill äta.
Men det blev en riktig succé i alla fall. Senare drog jag mig dock hemåt, pöhhhh fortfarande sjuk alltså. Vilket gjorde att jag missade matchhelvetet idag, det sög. Mycket. Men vi vann hörde jag! Så det var la gött.
Okej, lite bilder. Lägg märke till lite.
Ready to go
Hohhoh STANDARDBILDEN på toaletten i centrum <333
Charmiga
Heh.. Becca försökte ta fina kort på maten, hon däremot är innehavare av en exemplarisk systemkamera medan hon nu fick nöja sig med mig ego-kamera på 12,2 megapixel.
Haha nä nu har jag lagt in bilder på alla förutom Sandra!! Hon var också där. (Enda bilden hon var med på var jag också där och den är oacceptabel att lägga upp). Bra. http://cooltjejnittiofyra.blogg.se förövrigt.
Tack & Hej!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0