ADIOS AMIGOS

Jäklar vad klockan flyger iväg! Håller på att rensa kameran och mobilen för att få plats med en jävla massa bilder i Karlstad. Heheheheeee. Sedan ska jag bara packa det sista och sen måste jag fanimig få mig lite sömn, tält har inte en förmåga att locka fram sömnens bästa sidor kan jag säga av egen erfarenhet. Men jag är lika taggad ändå! 
Med tanke på att blogg.se-cp-appen inte cpfungerar så... Detta kanske blir det sista inlägget på en hel vecka. Gosh, frågan är nästan inte hur ni ska klara er, utan hur jag ska klara mig. Sorligt men sant. 
Okej, ska inte dra ut på det mer. Bifogar två bilder på tältet jag och Madde kommer att tillbringa nästkommande 6 nätter i, vi sov nämligen i det på midsommar! Då sov vi dock fyra pers, lite trångt. Nu kommer vi kunna fladdra fritt med armarna!
 
 
Ps. Följ mig på Instagram istället, hohoh, tittiandersson heter jag där. Kreativt nog.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0