Bucket List

Apropå The Buried Life, jag har haft en jävla massa Bucket Lists under mina år, men jag har aldrig sparat en enda. Dom försvinner i bloggens arkiv mest hela tiden. Så nu är det fan på tiden att jag skriver en som jag även skriver för hand och har på väggen eller liknande. Orkar i och för sig inte just nu, men det ska jag bannemig göra. Har påbörjat en i alla fall! Några få är redan avklarade, och tyck inte att jag är creepy för att jag vill prova att avlösa ett vapen. Bara coolhetsfaktor på det. Wellwell, klagomål åttages ej och i framtiden kommer en uppdaterad version. I'll keep it going. 
 

#1. Hoppa in i en taxi och skrika "FOLLOW THAT CAR!"

#2. Donera blod

#3. Göra en roadtrip

#4. Besöka USA

#5. Skaffa körkort

#6. Avlösa ett vapen

#7. Bada i en främlings pool

#8. Gå i Prideparaden

#9. Besöka alla kontinenter

#10. Ta studenten

#11. Vara uteliggare för en dag

#12. Åka över Golden Gate Bridge

#13. Se Eiffeltornet

#14. Skicka flaskpost

#15. Snorkla i ett korallrev

#16. Åka till London och klädd i trollkarlsuniform springa in i väggen där det står "Platform 9 3/4"

Golden Gate Bridge Picture


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0