Calcutta cutta eeeoo

Åh! Har sådär överdrivet mycket energi att jag bara vill ställa mig i morgonrock och imaginera fram en mikrofon som egentligen är ett sängben samtidigt som jag spelar ofelbart på en guitar hero-gitarr och sedan bara skrika ifatt till typ Dr. Bombay i outhärdliga tonarter. Må hända att detta beror på mängden glass jag redan hunnit förtära, det är ingen lightglass direkt. Och ja, jag är alltså ensam hemma. Hade ju kunnat ringa över socialt umgänge men jag är inte så snabb. Även ganska (läs: väldigt) lat. 
Så nu blev det som det blev. Sitter hemma utan liv och nu även utan glass. Tänkte tröstäta glass för att glassen var slut men glassen var slut. Tråkigt hur det ska behöva vara.
Jaha, jaja, filmtajm! 
Under and in. (Smart folk förstår).
 
Åh, önskar jag hade kommit på det först. Vore fantastiskt roligt att söka till Idol med en guitar hero-gitarr!

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0