Full fart

Glöh! Ligger här i soffan medan det kliar i både fingrar och tår för att jag vill göra någonting! Och då menar jag inte typ "åhh men du kan ju alltid gå ut och plocka blåbär" eller "jaa, ditt rum skulle ju behöva en städning som vanligt", utan jag menar "NU DRAR VI PÅ ROADTRIP" eller "LET'S RESA UTOMLANDS"! 
Vill åtminstone dra ner till Gräsö och hänga med Maja, men folk har tydligen liv! (I know, wtf?) 
Nähä. Jaha. Vad ska man hitt på då? Rita en teckning och vika filtar? Knapra äpplen och springa några varv runt huset? Övervägde Allsång på Skansen, men jädrar vad dåligt utbud dom har i år. Och då har jag inte direkt höga krav, hade typ gått om Amy Diamond stoltserade på scen. 
Wellwell. Det löser sig. 
Simma lugnt.
 
Men jag ler ändå!
 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0