PIP 2012

Jaa hörrni. Putte i Parken. Where to begin? Hade en helt fantastisk vecka! Hängde med så otroligt sköna personer och hade i alla fall till en början det ultimata festivalvädret! Man kan väl tänka sig att tälta i 6 nätter inte är det allra bekvämaste sättet att spendera nätter på, och ja, hyfsat dräggigt är det givetvis men det är liksom life as it should be ibland.
Jag fick se min stora kärlek Gavin DeGraw för tredje gången, vilket alltid överväldigar mig och får mig att släppa en tår. Han är så ofattbart enastående. Annars så levererade Timbuktu en riktigt mäktig konsert, även Chris Cornell, Markus Krunegård, Kapten Röd, Svenska Björnstammen, Lars Winnerbäck... Och så måste jag väl säga Kent bara för att alla var så jävla hajpade när han spelade. Jag som Gavinfan var lite bitter när ingen var hysterisk när jag var det, men det var la kul ändå! Hahaha. 
Måste även marknadsföra bandet Roshambo som levererade, vi satt och digga som fan och blev riktigt förvånade över hur bra dom var, för att sedan stöta på dom på stan och hänga tillsammans, tills dom blev utkastade från campingen - vilket är en annan historia. 
Annars så vet jag väl inte hur mycket man vågar skriva här. Ett par galna dagar och händelserika kvällar. Sjukt roligt. Jobbade i miljögruppen så fick plocka skräp halva dagarna haha, men med rätt folk så blev det ett bra tidsfördriv ändå. Städade Chris Cornells loge när han satt där och chillade, stötte på Svenska Björnstammen när dom var lagom packade och vi hade en riktigt skön ledare haha! 
Åh, glömde tyvärr ta kort på skönaste campingen, dom hade döpt tältet till "MEIN CAMPF" fast strykit över F:et. Hahahaha, underbart.
Hur mycket bilder jag än tog så var det många ögonblick som inte fångades, vilket väl var synd, men mycket kom med på kameran ändå! Så vi låter bilderna tala litegrann.
 
Karlstad var naaajs
Som sagt, fint festivalväder första dagarna! Jag är så himla mellanmjölksvensk.
Mitt & Maddes Camp. Boo-ya.
Solstaden bjöd på sol!
Hälsade på Camp Rastahunden..
Med denna tröja kom jag in vart jag ville! Boo-ya ännu en gång!
Chris Cornell bjöd på show!
HALLELUJAH MOMENT
Thåström bjöd på den underligaste konserten jag någonsin sett. Han liksom ryckte i hela kroppen. Googla någonting live med honom på youtube, stördaste jag sett.
Bwahaha. We're so evil.
Timbuktu levererade. Tyvärr jobbade vi samtidigt så vi kunde inte stå längre fram, vi gick fram och tillbaka vid scenområdet och låtsades städa.
Homieee!
Bästa Madde som gjorde denna resa med mig, vi lyckades tillbringa lite tid tillsammans i alla fall hahaha :')
Höm. Yup.
Så jävla bossig. Våran granne Anton som blev lokalkändis, han var med i värmlandsnytt, lokaltidningen och festival tv. Varför? Första camparen! 
So G vänner man skaffade B)
Fulla, blöta och glada på Kapen Röd!
Skulle ta ett fint gruppfoto med crewet för att ha ett fint minne, så vi bad någon random ta ett kort. Oj, vilken mästerfotograf vi bad..
Kent! Överskattade enligt mig hahaha, men vågade inte säga något för då skulle jag blitt dödad. Men stämningen var go som faen!
Markus Krunegård slog på stort!
Svenska Björnstammen höhöhöh
Sista kvällen var det avslutningsfest in i det sista. Skålade med de sista dropparna, förklarade våran uppskattning till allt nytt härligt folk och sa hejdå. Sorligt :')

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0