WE'RE ON A BOAT

Nu har jag bråttom precis som vanligt. Att jag aldrig kan börja i tid med nånting alltså. Ska snart dra mig mot favvan för att möta upp mina vänner (tro det eller ej, jag har sådana) (uttjatat skämt), vi ska ut med Erics båt! Så himla naiz!
Har redan paxat en av hans flytvästar, kan ju knappt simma liksom. Eller ja, snarare men för livet efter simningen i skolan på högstadiet. "SIMMA DÅ TITTI, SIMMA ELLER DRUNKNA". Gången efter det skyllde jag på förkylning, och ni förvånas nog över hur rätt William Spetz faktiskt har i sin video om lingonveckan, fick typ svaret "Ursäkta mig men, simmar du med dina organ?". 
Varit rädd för vatten ever since. 
 
Såhär har jag spenderat min dag hittills and it is just getting better.
CIAO

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0