Ni kollar på en Putte I Parken-funktionär!

HAHA ÅÅHHHHH JAG ÄR SÅ LYYYCKLIG JAG ÄR SÅ LYYYYCKLIG TJALALALALA! ÄR FAKKING ANTAGEN SOM FUNKTIONÄR PÅ PUTTE I PARKEN I SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!! WAAAHHHHH1!!!!!!iofevmwvwkbwekBKOJSEVNSDLV!!!!!
För det första så sparar jag så sjuuuukt mycket pengar på det då jag slipper betala festivalpass och campingpass plus att jag får mat under mina arbetspass, för det andra så ska Madde också jobba så vi kommer ju åka och tälta och allt tillsammans! FUCKING AWESOME!!!!!!!!!!

Det enda jag kommer få göra är dock att plocka skräp men VAD FAN GÖR DET :D

SES I SOMMAR MIN ÄLSKADE! :D (Och nej, jag jobbar inte när han spelar heller!! ULTIMAT!)


Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0