Trött

Mamma sover borta inatt, så jag är ensam hemma. Så himla skönt ibland. Visst kan det vara lite läskigt sådär, men ändå helt underbart. Är dock så jäkla trött att jag bara vill gå upp och lägga mig under fem täcken i min älskade säng, men orkar inte gå upp. Det klassiska I-landsproblemet - för trött för att gå och lägga sig. Känner hur empatin bara flödar från alla håll. Om jag lägger upp en bild och tecknar problemet på facebook, tror ni jag får lika mång likes som alla svältande barn i Afrika? 
 
Åhåhåå min underbara säng. Bild från efter nyår dock hehe, brukar kanske inte sova sådär överdrivet sminkad. Det gör dom bara på film. Vilket stör mig väldigt mycket, så himla onaturligt. 

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0