Hej

Bara jag som sätter mig i fönstret och tar kort på mig själv när jag får tråkigt?
Aja. Jaha. Okej. Det var bara jag. Ok.
När jag städar har jag även headset i med jäkligt hög musik och sjunger ännu högre. Det är kul. Det får mig att tro att jag är bra på att sjunga, eftersom det nästan blir som att det är min röst som ljuder i headsetet. Då skulle jag iofs ha en mansröst, men ändå. Jobbigt läge bara att väggen mellan oss och grannan inte är speciellt ljudtät. Stackars, stackars granne. Man får men för livet att höra mig ta ton. Eller ja, försöka ta ton. Låt mest som en torterad elefant.
Uttråkad bara.... Nothing special... Hahah skoja, redigerad och allt ju. Ansträngt mig faktiskt.
Det är det braiga med att vara bloggare. Så fort man tar en egobild kan man skylla på "Hehe aamen det är ju till bloggen..". Inte för att det gör saken bättre men man kan ju inbilla sig det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0