Måste bara spara lite pengar först. Lite bara.

Blev inspirerad av Kenza! Hehe. Lol. Wellwell. Ska göra en reselista. Här har jag varit:
1. Sverige! (Sthlm, Göteborg, Östersund och så lite småstäder)
2. Danmark (Bornholm)
3. Finland (Helsingfors, hehe, en dag på en 40-timmarskryssning lol)
4. Estland eller nåt också på kryssning... Men det räknas! Vill verka cool ju.
5. Grekland (Länge sen kommer icke ihåg vart)
6. Italien (ROM!!! & Venedig för länge sen haha)
7. Egypten (Hurghada)
8. Spanien (Gran canaria flera gånger, eller okej typ två gånger. Eller tre.)
9. Kroatien (Bilade! Hemskt. Åkte igenom massa länder då ju haha, men räknas inte riktigt.. Länge sen kommer icke ihåg vart)
Vänta... Är Vatikanstaten ett eget land???? Har jag varit i ett till land? Wtf?
.
Okej, det var nog det som var det tror jag. Men jag är fortfarande ung! Har hela livet på mig! Om jag inte blir påkörd av en bil eller liknande förstås.
.
Önskeresemål högst upp på listan just nu är
- USA! Givetvis! Roadtripa längst västkusten är ju drömmen.
- Thailand, vore grymt.
- England måste man ju bara besöka!
- Och Frankrike! Paris!
- Japan! Tokyo!
- ... Australien.
- Sydafrika vore rätt awesome.
- Kina. Hong kong är nog värt ett besök.
- Fiji vore sjukt coolt.
Okej nu har jag räknat upp alla stora och viktiga länder. Bwahaha. Finns much more på listan men man får la tänka lite rimligt. Dem viktigaste helt enkelt.
Well. Nu ska jag plugga.
Hehehe, gammal bild från Gran Canaria.
En till gammal bild från Gran Canaria.
Egypteeen :]
Okej den här har jag lagt upp typ tusen gånger. Men ROOM! Hahah.
Bästa resan jag gjort. Sorry mamma. (Enda resan själv med kompis..)

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0