Iphone ONLY, kvalité

Eftersom att helgen var så braig så är den värd att dra i bilder. Plus att jag faktiskt har bilder från helgen.
Så vi gör det. Vi kör en massa bilder ba'.
Fredagen började med att bjuda på fantastiskt väder!
Jepp. Solglasögon-väder tillåmä!
Tog en visit till tandis. "Tandvård för barn". Hehe.
Men YES den ryker 21 Maj! TAGGAR!!
Drog vidare mot Måns på kvällen och partade på alkoholhaltig mjölk. Inte å leka med.
Läste Niklas rage-comic. Hahahaha!
Klädde upp mig för en dag på stan. För att vara mig iaf.
GLASS! Vid vattnet! Som dom till och med bjöd mig på! Fantastiska vänner dom där Katja och Nadja. Synd bara att vi inte bor på samma gata längre :'( Alltid lika sorgligt att tänka på.
Weeyyy!
Chillar med livet ba'
Fina vänner! Vem är vem då? Ni borde lära er snart!
Stockholm i mitt hjärta :') Lol! Mys-bild.
Jag och Nadja! Båda blev ju ändå sjukt bra.
Failade med i princip alla bilder på alla tre. Så ja. Ja. Välkommen in i bilden Katja..
Drog ännu en gång vidare mot Måns på kvällen. Jag och Pontus drar posEN!
Haha härlig! Karro och Pontus!
Hade kul
LOL hehehehe

Kommentarer

Kommentera mera:

SKRIV DITT NAMN!!!!
Kom ihåg rutan

MAILMAILMAILMAIL

Skryt då. skriv din sida.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0